Πέμπτη 18 Μαρτίου 2010
Αιφνιδιαστικά στη Βουλή το ν/σ για τον αγωγό Μπουργκάς-Αλεξ/πολη - "Έργο μείζονος εθνικής σημασίας"
Δέκα ημέρες πριν από το πολύ σημαντικό ταξίδι του υπουργού Εθνικής Άμυνας, Ευάγγελου Βενιζέλου στην Μόσχα, η κυβέρνηση κατέθεσε ξαφνικά πριν λίγο στη Βουλή και με τον χαρακτηρισμό του «έργου μείζονος εθνικής σημασίας», το νομοσχέδιο για την κατασκευή του αγωγού πετρελαίου Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολης. Το νομοσχέδιο μάλιστα έχει πρόβλεψη για ένα σημαντικό «αγκάθι» του όλου ζητήματος αυτό των απαλλοτριώσεων.
Συγκεκριμένα θεσπίζει τους όρους βάσει των οποίων θα επιβληθούν περιορισμοί στη χρήση γης και δόμησης και προβλέπει τη διενέργεια απαλλοτριώσεων υπέρ του δημοσίου, χρησιμοποιώντας ειδικό νομικό πλαίσιο που επιλέχθηκε για τις εγκαταστάσεις φυσικού αερίου της ΔΕΠΑ με το νόμο 1929/1991.
Στόχος του νομοσχεδίου είναι να ολοκληρωθεί το εν λόγω έργο «με ταχείς ρυθμούς και σύντομες διαδικασίες», όπως αναφέρει στην επιστολή της η υπουργός.
Φαίνεται ότι το υπουργείο και η κυβέρνηση κινείται ... «εκτός ορίων» στις σχέσεις με την Ρωσία και δεν υπακούει στις εισηγήσεις του ΕΛΙΑΜΕΠ και του «καθηγητή Θάνου Π.Ντόκου» που δεν ... συμφωνεί με την υπερβολική ανάπτυξη των ελληνορωσικών σχέσεων.
Ειδικότερα, το νομοσχέδιο θεσπίζει τους όρους βάσει των οποίων θα επιβληθούν περιορισμοί στη χρήση γης και δόμησης σε ζώνες ορισμένου πλάτους από τον άξονα του αγωγού, σε εκείνες τις περιοχές που θα διέλθει και προβλέπει τη διενέργεια απαλλοτριώσεων υπέρ του ελληνικού δημοσίου με δαπάνες της κατασκευάστριας εταιρίας για τυχόν επιπλέον εκτάσεις, οι οποίες θα είναι απολύτως αναγκαίες για ορισμένες εγκαταστάσεις (πχ αντλιοστάσια κλπ) και οι οποίες θα παραχωρηθούν σε αυτήν κατά χρήση.
Οι περιορισμοί επιβάλλονται κατ' εφαρμογή του άρθρου 18, παρ.5 του Συντάγματος, το οποίο ορίζει ότι μπορεί με νόμο να προβλεφθεί και κάθε άλλη στέρηση της ελεύθερης χρήσης και κάρπωσης της ιδιοκτησίας όταν προστρέχουν ιδιαίτερες περιστάσεις. Η διαδρομή του αγωγού θα οριστεί με απόφαση του Υπουργείου Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής μετά από την ολοκλήρωση των διαδικασιών έγκρισης των περιβαλλοντικών όρων, σύμφωνα με το νομοσχέδιο.
Το ειδικό νομικό πλαίσιο επιλέχθηκε για τις ανάγκες του Μπουργκάς-Αλεξανδρουπολης στα «πρότυπα ΔΕΠΑ» επειδή ακριβώς έχει κριθεί από σειρά δικαστικών αποφάσεων ως συμβατό με τα άρθρα 17 και 18 του Συντάγματος και το άρθρο 1 του πρόσθετου πρωτοκόλλου των Παρισίων της Ευρωπαϊκής Σύμβασης για τα δικαιώματα του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ).
Βάσει του ν.1929/1991, θεσπίζονται ορισμένοι περιορισμοί στη χρήση των ακινήτων σε βάρος των ιδιοκτητών και λοιπών δικαιούχων τους, σύμφωνα με το άρθρο 18 παρ. 5 του Συντάγματος. Οι περιορισμοί αυτοί, για τους οποίους όμως προβλέπεται αποζημίωση προς τους ιδιοκτήτες, κρίθηκαν από τον Αρειο Πάγο και το Συμβούλιο Επικρατείας ως συμβατοί με το Σύνταγμα και το Πρώτο Πρόσθετο Πρωτόκολλο της ΕΣΔΑ.
Για τους περιορισμούς χρήσης γης και δόμησης οι ιδιοκτήτες, νομείς ή κάτοχοι λαμβάνουν ως αποζημίωση ποσό ανερχόμενο στο 25% της αγοραίας αξίας των ακινήτων τους που δεν θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν ακώλυτα.
Tην αγοραία αξία καθορίζει ο Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας. Σε περίπτωση διαφωνίας ως προς το ύψος αυτής ο δικαιούχος μπορεί να προσφύγει στο κατά τόπον αρμόδιο Μονομελές Πρωτοδικείο της περιφέρειας του ακινήτου για την επίλυση της διαφοράς. Με τις ίδιες διαδικασίες προβλέπεται η καταβολή αποζημιώσεων στους δικαιούχους και σε περιπτώσεις ζημίας των ακινήτων από τη διέλευση του αγωγού.
Παρέχεται στη διεθνή εταιρεία του έργου, την Trans Balkan Pipeline Oil Company, η δυνατότητα να χρησιμοποιεί χωρίς αποζημίωση δημοτικές ή κοινοτικές εκτάσεις αναγκαίες για την κατασκευή του αγωγού και σε περίπτωση που αυτές είναι κοινόχρηστες να τις επαναφέρει στην προηγούμενη κατάσταση με δικές της δαπάνες.
Τμήμα ειδήσεων elliniki-stratigiki
Ακυρώνει η Δανία την προμήθεια του F-35 και το αντικαθιστά με F/A-18E/F;
Το υπουργείο Άμυνας της Δανίας έχει καταλήξει στο ότι το F-35A το οποίο έχει επιλεγεί από την Βασιλική Αεροπορίας της Δανίας δεν ικανοποιεί πλέον της απαιτήσεις της όσον αφορά τα χρονοδιαγράμματα παραδόσεων αλλά και το τελικό κόστος του μαχητικού. Αντί αυτού, η Αεροπορία συνιστά την προμήθεια αντίστοιχου αριθμού F-18E/F Super Hornet!
Έτσι τουλάχιστον υποστηρίζουν ρεπορτάζ στον δανικό Τύπο και συγκεκριμένα στον ραδιοφωνικό σταθμό DR αλλά και η εφημερίδα Information, όπου αναφέρεται ότι οι Ένοπλες Δυνάμεις της χώρας θεωρούν το F-18E/F ως την ασφαλέστερη επιλογή.
Ο εκπρόσωπος Άμυνας του κόμματος των Φιλελευθέρων Karsten Nonbo επιβεβαίωσε στον σταθμό ότι οι επιφυλάξεις δεν είναι αποκλειστικά στρατιωτικές, αλλά και πολιτικές, όταν θα ληφθεί η τελική απόφαση.
Βασικές αιτίες για την απόφαση αυτή αναφέρονται η διόγκωση του κόστους αφενός, που σύμφωνα με το ίδιο το αμερικανικό Πεντάγωνο έχει εκτοξευθεί κατά 50 με 60% αλλά και οι καθυστερήσεις στα χρονοδιαγράμματα παραδόσεων που φτάνουν μέχρι και το έτος 2017 για την Δανία!
Υπό αυτές τις συνθήκες, η αντικατάσταση των υπέργηρων F-16A/B που έχει στην δύναμή της η Βασιλική Αεροπορία θα πρέπει να παραμείνουν σε υπηρεσία τουλάχιστον για 7-8 επιπλέον χρόνια, πράγμα που όμως δεδομένης της καταπόνησής τους τα τελευταία 30 χρόνια δημιουργεί τεράστια επιχειρησιακά κενά.
Επισημαίνεται ότι η συγκεκριμένη προμήθεια, καίτοι προσδίδει στην Δανία σημαντικό βιομηχανικό έργο, έχει υπάρξει αντικείμενο έντονων πολιτικών προστριβών στο εσωτερικό της χώρας.
Πάντως τυχόν απόφαση για την μη προμήθεια του F-35 δεν θα συνεπάγεται αποκλεισμό της χώρας από την παραγωγή του αεροσκάφους καθώς έχει συμμετάσχει στην χρηματοδότηση της ανάπτυξής του. Έτσι, οι εγχώριες βιομηχανίες θα μπορούν παρ'όλα αυτά να συμμετέχουν σε διαγωνισμούς απονομής συμβολαίων υπεργολαβιών παραγωγής.
Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι σύμφωνα και με τις δυο πηγές, το Gripen NG αποκλείεται ως ενδεχόμενο.
Τμήμα ειδήσεων elliniki-stratigiki
"'Ετσι έπεσε το Boeing της ΗΛΙΟΣ" - Για πρώτη φορά μιλά ο πιλότος του F-16 της Π.Α.
Πολλά σκοτεινά σημεία από την τραγωδία του αεροσκάφους της εταιρείας ΗΛΙΟΣ, στις 14 Αυγούστου 2005 φωτίστηκαν από την κατέθεση που έδωσε στο δικαστήριο της Κύπρου ο ένας από τους δύο πιλότους των F-16 που προσέγγισαν το αεροσκάφος και προσπάθησαν να έρθουν σε επικοινωνία μαζί του, χωρίς αποτελεσμα. Ένα κρίσιμο ζήτημα που απαντήθηκε είναι ότι παρά το γεγονός ότι υπήρξαν ισχυρά στοιχεία για κατάσταση RENEGADE, δηλαδή για ενδεχόμενη τρομοκρατική ενέργεια (κατάληψη αεροσκάφους και εν συνεχεία κατεύθυνσή του επάνω σε επίγειους στόχους, όπως έγινε στις 11 Σεπτεμβρίου του 2001 στη Ν.Υόρκη) ουδέποτε τέθηκε θέμα "ενεργητικής αναχαίτισης" αποδεικνύοντας κατ'αυτό τον τρόπο μία τεράστια τρύπα στην ασφάλεια της χώρας.
Στην ακροαματική διαδικασία, κατέθεσε εκ μέρους της κατηγορούσας αρχής ο επισμηναγός Παναγιώτης Αθανασόπουλος, επικεφαλής του σχηματισμού δύο F16 που απογειώθηκαν από τη βάση της Τανάγρας για να αναχαιτίσουν το μοιραίο αεροσκάφος, το οποίο έκανε γύρους πάνω από την Κέα και δεν απαντούσε στις κλήσεις του Κέντρου Ελέγχου Πτήσεων Αθηνών (ΚΕΠΑΘ).
Ο Π.Αθανασόπουλος, ο οποίος δήλωσε ότι είναι εκπαιδευμένος στις αναχαιτίσεις και στη συνοδεία πολιτικών αεροσκαφών, ανέλυσε το οπτικογραφημένο υλικό που καταγράφηκε από τις κάμερες των δύο μαχητικών, καθώς και τις επικοινωνίες που έκανε ο ίδιος ως επικεφαλής με τα ραντάρ της πολεμικής αεροπορίας, με το ΚΕΠΑΘ, αλλά και τις προσπάθειες που κατάβαλε για να επικοινωνήσει μέσω ασυρμάτου με το πιλοτήριο του μοιραίου αεροσκάφους.
Οπως είπε ο επισμηναγός από τη στιγμή που ήρθαν σε οπτική επαφή με το Boeing, προσπάθησε επανειλημμένως με ταλαντεύσεις των πτερύγων του F16 να ειδοποιήσει το μοιραίο Boeing.
Οπως εξήγησε, σύμφωνα με το παράρτημα ΙΙ του Διεθνούς Οργανισμού Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO), οι ταλαντεύσεις των πτερύγων καταδεικνύουν σε ένα αεροσκάφος ότι αναχαιτίζεται και ότι πρέπει να ακολουθήσει το αεροσκάφος που διεξάγει την αναχαίτιση. Από την πλευρά του, το αναχαιτισμένο αεροσκάφος πρέπει να απαντήσει επίσης με ταλάντευση των πτερύγων του, πράγμα που σημαίνει ότι καταλαβαίνει και συμμορφώνεται.
''Αυτό περίμενα να δω από το Boeing, αλλά δεν το είδα'', ανέφερε απαντώντας στις ερωτήσεις της κατηγορούσας αρχής ο κ. Αθανασόπουλος.
Στην παρουσίαση του οπτικογραφημένου υλικού, ακούγεται η φωνή του κ. Αθανασόπουλου να ειδοποιεί, πότε το ΚΕΠΑΘ και πότε το σταθμό των στρατιωτικών ραντάρ, ότι ''έχω κάνει τα οπτικά σήματα αναχαίτισης, (αλλά) το αεροσκάφος συνεχίζει με δεξιά στροφή και δεν ανταποκρίνεται''.
Ο Π. Αθανασόπουλος είπε πως μετά τις ταλαντεύσεις των πτερύγων του F16 και τη μη ανταπόκριση από το Boeing και κατόπιν οδηγιών από το σταθμό των ραντάρ, πήγε ακόμη πιο κοντά στο αεροσκάφος, προκειμένου να δει τι συμβαίνει στο πιλοτήριο του μοιραίου Boeing.
Ακολούθως και ενώ το αεροσκάφος βρισκόταν στα 34.000 πόδια, ο ειδοποιεί ότι "στη θέση του κυβερνήτη δεν βλέπει κανέναν, ενώ στο κάθισμα του συγκυβερνήτη βλέπει έναν άνθρωπο γερμένο μπροστά. Εκείνη τη στιγμή το αεροσκάφος βρισκόταν στα 34.000 πόδια".
Παράλληλα, ειδοποίησε ότι στην καμπίνα των επιβατών επικρατούσε σκοτάδι και ότι από το φως που έμπαινε στη καμπίνα από τα παράθυρα διέκρινε ότι είχαν πέσει οι μάσκες, καθώς και δύο άτομα που φορούσαν τις μάσκες τους.
Την ίδια ώρα, προσπαθεί να επικοινωνήσει μέσω ασυρμάτου με το αεροσκάφος. ''Αεροσκάφος της Ηλιος πάνω από την Κέα, έχετε αναχαιτιστεί από το αεροσκάφος της Ελληνικής Αεροπορίας Περσέας 400, παρακαλώ αναγνωρίστε'', έλεγε ο επισμηναγός χωρίς καμία ανταπόκριση.
Μάλιστα είπε ότι ότι προσπάθησε να κάνει οπτικά σήματα στους δύο ανθρώπους που είδε ότι φορούσαν τις μάσκες τους χωρίς αποτέλεσμα.
Οπως είπε, ενώ το αεροσκάφος ξεκίνησε να χάνει ύψος, κάποια στιγμή είδε ένα άτομο, που δεν φορούσε στολή πιλότου, αλλά μπλε γιλέκο και γαλάζιο πουκάμισο, να εισέρχεται στο πιλοτήριο, να κάθεται στη θέση του κυβερνήτη, να φορά τα ακουστικά και να βάζει τα χέρια στο τιμόνι.
Σύμφωνα με τον Αθανασόπουλο, το αεροσκάφος από κλίση δεξιά που είχε, παρουσιάζει μεγάλη αριστερή κλίση, ενώ αντιστρέφει ξανά την αριστερή κλίση και αυξάνει ταχύτητα και κάνει άνοδο. Προφανώς είναι η στιγμή που ο ιπτάμενος φροντιστής έβγαλε τον αυτόματο πιλότο.
Ωστόσο στη συνέχεια, ο εισμηναγός έσπασε τον κλειστό σχηματισμό με τον οποίο ακολουθούσε από κοντά το αεροσκάφος, επειδή του δημιουργήθηκε ανησυχία ότι το Boeing θα έχανε τη στήριξή του επειδή το αεροσκάφος μείωνε ''ραγδαία'' την ταχύτητά του.
Όπως είπε στο δικαστήριο ο πιλότος της Π.Α., συνέχισε να κάνει οπτικά νοήματα με το χέρι του στον άνθρωπο που βρισκόταν στο πιλοτήριο χωρίς όμως κανένα αποτέλεσμα.
Σε κάποια στιγμή, ο ίδιος είδε ότι ο άνθρωπος που βρισκόταν στο πιλοτήριο τον αντιλήφθηκε, γύρισε προς το μέρος του και τον κοίταξε. Αμέσως του έκανε το χέρι το σήμα για προσγείωση και έκανε ένα ελιγμό, αλλά ο άνθρωπος στο πιλοτήριο δεν συμμορφώθηκε με τις υποδείξεις του.
Οπως είπε, το πρόσωπο που βρισκόταν στο πιλοτήριο αντίθετα το έδειξε κάτι με το δεξί του δείκτη προς τα κάτω. Προφανώς του έδειξε ότι θα προσπαθούσε να το προσγειώσει.
Ακολούθως το πρόσωπο, ''κοίταξε μπροστά και δεν κοίταξε προς το μέρος μου μέχρι την πρόσκρουση'', είπε ο αξιωματικός της Π.Α.
Ερωτηθείς από το Δικαστήριο αν η κίνηση του χεριού προς τα κάτω σημαίνει κάτι, είπε ότι δεν μπορεί να γνωρίζει.
Σε αυτό το στάδιο, ακούστηκε από το οπτικογραφημένο υλικό και όπως εξήγησε ο κ. Αθανασόπουλος, άλλος ένας σχηματισμός από μαχητικά Mirage 2000 απογειώθηκε από την Τανάγρα.
Στη συνέχεια, το Boeing ξεκίνησε να χάνει συνεχώς ύψος και τα μαχητικά αναγκάστηκαν να σπάσουν το σχηματισμό.
Η πτώση συνεχίστηκε μέχρι την πρόσκρουση, οπόταν ακούγεται από το οπτικογραφημένο υλικό η φωνή του Αθανασόπουλου να λέει στον ασύρματο ''May Day May Day έχουμε πρόσκρουση πολιτικού αεροσκάφους, το αεροσκάφος έχει πέσει σε κορφή βουνού''.
Οπως εξήγησε, έβλεπε το μακάβριο θέαμα από ψηλά, επειδή το αεροσκάφος λίγο πριν την πρόσκρουση οριζοντιοποιήθηκε, η πρόσκρουση έγινε πρώτα με την κοιλιά και όχι με το ρύγχος του Boeing. Ακολούθως, το αεροσκάφος ξεκίνησε να σέρνεται, ενώ ένα κομμάτι της ατράκτου σπάει και άρχισαν να πετάγονται πράγματα απ' έξω.
Στη συνέχεια άρχισε να διαλύεται το περίβλημα της ατράκτου και να αποκαλύπτονται οι δοκοί του σκάφους, ενώ ακολούθως το πιλοτήριο αποσπάστηκε από το υπόλοιπο τμήμα ''και έφυγε σαν μετεωρίτης''.
Με το σύρσιμο του αεροσκάφους άρχισαν οι πτέρυγες να διαλύονται, ενώ η ουρά συμπιεζόταν προς τα μπρος.
Σύμφωνα με τον κ. Αθανασόπουλο, η δική του κάμερα, από τα 30 λεπτά χρόνου, έγραψε μόνο τα 25 διότι είχε καταγραμμένη μια προηγούμενη πτήση, ενώ η κάμερα του δεύτερου μαχητικού δεν ξεκίνησε από την αρχή την καταγραφή, κατ' εντολή του ιδίου, προκειμένου ''να εκμεταλλευτούν και τα δύο 30λεπτα'' της καταγραφής.
Τμήμα ειδήσεων elliniki-stratigiki
ΕΛΙΑΜΕΠ: "Nα τεθούν όρια (!) στις σχέσεις Ελλάδας-Ρωσίας και να απορριφθούν τα ΤΟΜΑ BMP-3HEL"!
Περίεργα παιχνίδια έχει αρχίσει να παίζει το διαβόητο ΕΛΙΑΜΕΠ που χρηματοδοτείται με παχυλά κονδύλια από διάφορους κρατικούς φορείς δηλαδή από τους Έλληνες φορολογούμενους. Δεν αρκεί η «κατευναστική» πολιτική που συστήνει τόσα χρόνια να ακολουθήσουμε απέναντι στην τουρκική επιθετικότητα για "να επιλύσουμε τα προβλήματά μας με την Τουρκία" - πάντα «μέσα στο πλαίσιο του ΝΑΤΟ» φυσικά, και με την ευλογία των ΗΠΑ - τώρα αποφάσισαν να εμπλακούν και σε εξοπλιστικά παιχνίδια και να υποκαταστήσουν Επιτελεία, υπουργεία κλπ.
Σε άρθρο του σε καθημερινή εφημερίδα, για τις ελληνορωσικές σχέσεις, χθες,ο Θάνος Π. Ντόκος γενικός διευθυντής στο ΕΛΙΑΜΕΠ υποδύεται τον αναλυτή αμυντικού σχεδιασμού και υποκαθιστώντας ΓΕΣ, ΓΔΑΕΕ και υπουργείο Εθνικής Άμυνας, καταφέρεται κατά της επιλογής του ΓΕΣ για το ρωσικό ΤΟΜΑ BMP-3HEL (!) γράφοντας σε καθημερινή εφημερίδα τα ακόλουθα πρωτοφανή:
«Υπάρχουν, όμως, σημαντικά περιθώρια περαιτέρω βελτίωσης των διμερών σχέσεων σε θέματα ενέργειας, οικονομικών, εξοπλισμών (αλλά όχι με επιλογές όπως τα ΒΜΡ-3, που δεν αποτελούν προτεραιότητα για τις ελληνικές Ενοπλες Δυνάμεις), πολιτισμού, αλλά και ευρωπαϊκής και περιφερειακής ασφάλειας, όπου οι δύο πλευρές διαπιστώνουν συχνά εγγύτητα απόψεων».
Δηλαδή ούτε η Διεύθυνση Πεζικού, ούτε το ΓΕΣ, ούτε η ΓΔΑΕΕ, ούτε το υπουργείο Εθνικής Άμυνας δεν ξέρουν ποιες είναι οι προτεραιότητές τους, αλλά τις γνωρίζει ο Θάνος ο Ντόκος! Αφού λοιπόν γνωρίζει το ΕΛΙΑΜΕΠ ποιες είναι οι προτεραιότητες του υπουργείου Εθνικής Άμυνας γιατί δεν καταρτίζουν αυτοί το ΕΜΠΑΕ και να το υποβάλουν στο υπουργείο προς εκτέλεση; Άδικα αμοίβονται από τον κρατικό πραϋπολογισμό;
Δεν πιστεύουμε φυσικά ότι ο Θάνος ο Ντόκος και το ΕΛΙΑΜΕΠ παίζουν παιχνίδι υπέρ συγκεκριμένων εμπόρων όπλων, κυρίως το γερμανικού λόμπι, που προσπαθεί να πουλήσει μεταχειρισμένα ΤΟΜΑ στον Ελληνικό Στρατό. Αλλίμονο, τέτοια πράγματα δεν γίνονται και ειδικά από καθηγητές!
Αλλά η ανάλυση για τις ελληνορωσικές σχέσεις του καθηγητή Θάνου Π.Ντόκου δεν σταματά εδώ. Διατυπώνονται καινοφανείς θεωρίες περί «ορίων στην συνεργασία των δύο χωρών»!
Δεν διευκρινίζει φυσικά τι θα συμβεί αν παραβιάσουμε αυτά τα όρια, αλλά το αφήνει να αιωρείται: «Σε διμερές επίπεδο, θα πρέπει να έχουμε συναίσθηση των ορίων στη συνεργασία των δύο χωρών (σ.σ.: ο «κύριος καθηγητής» γενικός διευθυντής ενός ιδρύματος εξωτερικής πολιτικής και άμυνας της χώρας θέτει θέμα ορίων στην συνεργασία Ελλάδας και Ρωσίας !!!). Η Αθήνα ούτε μπορεί να παίξει σημαντικά μεγαλύτερο ρόλο στο πλαίσιο των ρωσικών σχεδιασμών ούτε και θα έπρεπε να το επιδιώξει, αφού η ικανοποιητική διευθέτηση των σημαντικότερων ζητημάτων εξωτερικής πολιτικής και η πορεία της ελληνικής οικονομίας εξαρτώνται σε σημαντικό βαθμό από τις Βρυξέλλες και την Ουάσιγκτον. Οι υπερβολικές προσδοκίες του πρόσφατου παρελθόντος οδήγησαν σε απογοητεύσεις».
Άξιος ο μισθός του, αλλά φαίνεται ότι αυτή την «συναίσθηση των ορίων στην συνεργασία των δύο χωρών» την έχει χάσει και ο πρωθυπουργός της χώρας ο Γιώργος Παπανδρέου και οι λοιποί υπουργοί, που κάνοντας απλά της δουλειά τους και σε τελική ανάλυση κάνοντας αυτά που τους υπαγορεύει το «ψυχρό» εθνικό συμφέρον, όπως έκανε και η προηγούμενη κυβέρνηση Καραμανλή, αναζητούν την ανάπτυξη των ελληνορωσικών σχέσεων χωρίς ... όρια.
Προφανώς το ΕΛΙΑΜΕΠ προτιμά την ανάπτυξη των σχέσεων "χωρίς όρια" μεταξύ της Ρωσίας και της Τουρκίας, όπως άλλωστε αναφέρεται και στο άρθρο του.
Εμείς απλά θα ρωτήσουμε: Πόσα χρήματα από τον κρατικό προϋπολογισμό απορροφά κάθε χρόνο το ΕΛΙΑΜΕΠ, ποιο έργο κάνει και ποιος αποφασίζει για τα κονδύλια που θα απορροφήσει. Θα επανέλθουμε για το θέμα πολύ σύντομα.
Τμήμα ειδήσεων elliniki-stratigiki
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)