Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

Η απάτη με τα Γερμανικά υποβρύχια.Ακριβότερα τα δικά μας που "γέρνουν"!!!!


343 εκατ. ευρώ το κάθε τουρκικό υποβρύχιο Type-214, έναντι 500 εκατ. ευρώ των ελληνικών!

Στα πλαίσια της ετήσιας αναφοράς που δίνει η τουρκική SSM ανακοινώθηκαν μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία όσον αφορά το εξοπλιστικό πρόγραμμα της γειτονικής χώρας.

Πιο συγκεκριμένα στην ετήσια αναφορά της υπηρεσίας παρουσιάζεται το κόστος για ορισμένα από τα εν εξελίξει προγράμματα για τα οποία είναι υπεύθυνη η SSM. Έτσι έγινε γνωστό το τελικό ποσό του κόστους του συμβολαίου που υπογράφηκε μεταξύ της HDW και του τουρκικού κράτους για την ναυπήγηση των 6 υποβρυχίων Τ-214ΤΝ το οποίο φτάνει τα 2,060 δις ευρώ, δηλαδή 343 εκατ. ευρώ ανά σκάφος χωρίς όμως να διευκρινίζεται αν σε αυτό το ποσό περιλαμβάνεται και το κόστος ολοκλήρωσης των τουρκικών υποσυστημάτων που αναπτύσσονται με ξεχωριστό προϋπολογισμό.

Δύο ακόμα προγράμματα που βρίσκονται σε εξέλιξη και ανακοινώθηκε ο προϋπολογισμός τους είναι η ναυπήγηση των 4 κορβετών για την Ακτοφυλακή και η ναυπήγηση 16 περιπολικών Ανοικτής Θαλάσσης για το Ναυτικό. Το κόστος για το πρώτο πρόγραμμα είναι 352,5 εκατ. ευρώ, δηλαδή 88 εκατ. ευρώ ανα σκάφος και 402 εκατ. ευρώ για τα περιπολικά δηλαδή 25,13 εκατ. ευρώ ανα σκάφος.

Επιπρόσθετα ανακοινώθηκε ότι το πρόγραμμα σχεδίασης του radar SAR και του radar MMW για το υπό ανάπτυξη επιθετικό ελικόπτερο Τ-127 ολοκληρώθηκαν, ενώ εξίσου στο ίδιο στάδιο βρίσκεται και η σχεδίαση του σκοπευτικού επί κράνους AVCI για το ίδιο ελικόπτερο.

Μία ακόμα ενδιαφέρουσα είδηση σχετικά με τα εξοπλιστικά προγράμματα της Τουρκίας είναι η ανάπτυξη των δύο αυτοκινούμενων radar αντιπυροβολικού COBRA που είχαν αγοραστεί κρυφά από τη Γερμανία πριν από δύο περίπου χρόνια, στις μονάδες που εδρεύουν στις πόλεις Kesan και στο Corlu της Θράκης.

Τέλος όσον αφορά το υπό ανάπτυξη άρμα μάχης Altay η σχεδιαστική ομάδα του πρόκειται να χρησιμοποιήσει για τα 4 πρωτότυπα που θα κατασκευαστούν κιβώτιο ταχυτήτων της εταιρείας Allison και κινητήρα των 1500 ίππων της γερμανικής MTU.

Όταν το άρμα εισέλθει στην φάση της μαζικής παραγωγής η εταιρεία που θα το κατασκευάσει (OTOKAR, Koc Group) πρόκειται να χρησιμοποιήσει κιβώτιο ταχυτήτων και κινητήρα εγχώριας ανάπτυξης και παραγωγής. Σχετική ενημέρωση για το θέμα είχε η SSM από την εταιρεία OTOSAN.

Τμήμα ειδήσεων : elliniki-stratigiki

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα παρακαλούσαμε να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται .
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόησή σας.