Πέμπτη, 7 Οκτωβρίου 2010

Προβλήματα υλικών στα νέας γενιάς πυρηνοκίνητα Αμερικανικά υποβρύχια.




Σύμφωνα με πηγές του Αμερικανικού ναυτικού που παρουσιάσει η elliniki-stratigiki,σημαντικά προβλήματα υλικών έχουν προκύψει στα νεάς γενιάς πυρηνοκίνητα υποβρύχια των ΗΠΑ.

Το ειδικό υλικό που επικαλύπτει το εξωτερικό μέρος των αμερικανικών υποβρυχίων κλάσης Βιρτζίνια έχει ξεφλουδίσει.Το συγκεκριμένο υλικό είναι ειδικό να απορροφά σήματα sonar, κάνοντας υποβρύχιο δύσκολο να ανιχνευθεί. Η συγκεκριμένη τεχνική είναι παλιά και χρονολογείται από το Β 'Παγκόσμιο Πόλεμο, όταν οι Γερμανοί το ανακάλυψαν και το εγκατέστησαν σε δικά τους υποβρύχια το 1940. Η κόλλα που συνδέει το υλικό της "γάστρας" δεν λειτουργούσε καλά, και πήρε στους Γερμανούς άλλα τέσσερα χρόνια, να αναπτύξουν μια συγκολλητική ουσία που φαινόταν να κρατάει. Αλλά τα προβλήματα με την κόλλα διατηρήθηκαν και μετά τον πόλεμο μέχρι και σήμερα! Η κόλλα για το ηχομονοτικό-ηχοαπορροφητικό (ή "αντιηχητικό"), υλικό για τα υ/β Virginia,έχει δοκιμαστεί εκτενώς αλλά και πάλι αποτυγχάνει μετά από λίγα χρόνια χρήσης. Το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ προσπαθεί πάλι να ανακαλύψει τι προκαλεί το πρόβλημα.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα Ρωσικά υποβρύχια είχαν για πολύ καιρό το ίδιο πρόβλημα.Απ ότι φαίνεται,ούτε οι Ρώσοι έχουν αναπτύξει μια τέλεια λύση πάνω στο συγκεκριμένο πρόβλημα.

Όταν το αντιηχητικό υλικό χαλαρώνει, κάνει τα υποβρύχια πιο θορυβώδη λόγω του τρόπου με τον οποίο το νερό ρέει πάνω στην περιοχή όπου το υλικό έχει χαλαρώσει.
Εάν το υλικό ξεκολήσει από την ταινία που βρίσκεται πανω στο υποβρύχιο,τοτε αυξάνεται ακόμα περισσότερο ο θόρυβος με αποτέλεσμα να γίνεται ακόμα πιο ευάλωτο στον εντοπισμό του από τον εχθρό.

Οι ΗΠΑ έχουν παρόμοια προβλήματα και με τα υλικά του αντι-ραντάρ που χρησιμοποιούνται στα αεροσκάφη stealth. Το πρόβλημα είναι τόσο σοβαρό με αυτά τα αεροσκάφη που απαιτούν ακόμα περισσότερη συντήρηση (σε σχέση με τα μη stealth αεροσκάφη) για να μπορέσουν να κρατήσουν σε σχετικά καλή κατάσταση το υλικό αντι-ραντάρ (ή Β "σήμα ραντάρ απορρόφησης)



Επί του παρόντος, οι ΗΠΑ έχουν 7 νέας γενιάς class Virginia κατηγορίας SSNs σε υπηρεσία, 3 ακόμα υπό κατασκευή και μελλοντικά σχέδια για την κατασκευή συνολικά 30. Ο στυλοβάτης της αμερικανικής ναυτικής δύναμης εξακολουθεί να είναι το υποβρύχιο class SSN Los Angeles 6.100 τόνων.62 από αυτά τα υποβρύχια ναυπηγήθηκαν, 44 εκ των οποίων παραμένουν σε υπηρεσία πρώτης γραμμής, καθιστώντας ίσως τη μεγαλύτερη κατηγορία πυρηνικών υποβρυχίων που έχει ποτέ κατασκευαστεί.

Από τα μεγάλα πυρηνικά επιθετικά υ/β class Seawolf παραλήφθησαν μόνο 3 από τα 29 που είχαν προγραμματιστεί να ναυπηγηθούν.Το 8600τόνων Seawolf σχεδιάστηκε ως ένα υπερ-υποβρύχιο, που αποσκοπεί στην αντιμετώπιση του σοβιετικού ναυτικού όταν αυτό βρισκόταν στο αποκορύφωμά του.Σύμφωνα με πηγές,το class Seawolf είναι πιο αθόρυβο (σε σχέση με το L.A class )και αναπτύσσει ταχυτητα 40 χλμ την ώρα.




Τμήμα ειδήσεων elliniki-stratigiki

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα παρακαλούσαμε να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται .
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόησή σας.