Παρασκευή, 22 Οκτωβρίου 2010

Ο Τελευταίος να κλείσει την πόρτα.Μετά τον Αστακό σειρά παίρνει ο Σκαραμαγκάς και οι "μεγαλοεπενδυτές-φαρσέρ" ADM-THYSSEN


Μετά την ματαίωση της επένδυσης του Κατάρ στον Αστακό, νέα εμπόδια παρουσιάζονται και στην συμφωνία για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά σύμφωνα με σημερινό δημοσιέυμα του Βήματος που επιβεβαιώνει προηγούμενη ανάρτηση της ellinikis-stratigikis

Αν και σύμφωνα με τον νόμο 3885/2010 η σύμβαση για τη μεταβίβαση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά στην Abu Dhabi Mar (ADM) έπρεπε να τεθεί σήμερα σε ισχύ, μια σειρά από γραφειοκρατικές εκκρεμότητες καθιστούν μετέωρη την πώληση των ναυπηγείων.

Την προηγούμενη Παρασκευή ο υπουργός Εθνικής Αμυνας, κ. Ευάγγελος Βενιζέλος είχε διαβεβαιώσει τους εκπροσώπους της ThyssenKrupp Marine Systems και της Abu Dhabi Mar ότι μέχρι τις 22 Οκτωβρίου θα είχαν γίνει όλες οι ενέργειες για να ισχύσει η συμφωνία για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, ωστόσο βασικές παρεμβάσεις που θα έπρεπε να έχουν δρομολογηθεί από το Δημόσιο δεν δρομολογήθηκαν.

Είναι ενδεικτικό πως η προγραμματισμένη για αύριο ύψωση της ελληνικής σημαίας στο υποβρύχιο «Παπανικολής», που θα σηματοδοτούσε την παραλαβή του από το Πολεμικό Ναυτικό, αναβλήθηκε εκ νέου, γεγονός που έχει προκαλέσει την αγανάκτηση των εκπροσώπων της Abu Dhabi Mar που πλέον διαπιστώνουν ότι οι «γραφειοκρατικές εμπλοκές» είναι αμέτρητες.

Τα προσκόμματα τα οποία τόσο η γερμανική όσο και η αραβική πλευρά ζητούν να ξεπεραστούν, ώστε να ολοκληρωθεί το κλείσιμο, έχουν να κάνουν με οικονομικές παραμέτρους της συμφωνίας. Είναι ενδεικτικό ότι το υπουργείο Οικονομικών έχει εγκρίνει πίστωση 250 εκατ. ευρώ για την πληρωμή της ThyssenKrupp, αλλά το ποσό δεν μπορεί να εκταμιευθεί για λόγους σχετικούς με την φορολογική ενημερότητα των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά !

Κύκλοι της Abu Dhabi Mar εκφράζουν ανησυχίες για το η προθεσμία του Νόμου 3885/2010 παρήλθε άπρακτη μετά τις διαδοχικές εμπλοκές και σημειώνουν πως εάν δεν υπάρξει παράταση της ισχύουσας σύμβασης με νομοθετική διάταξη η όλη συμφωνία ενδεχομένως να αντιμετωπίσει πρόσθετα προβλήματα στην εφαρμογή


Εκτός από τα δήθεν "διαδικαστικά" μήπως κρύβεται και κάτι άλλο;Μήπως ο όμιλος ADM-THYSSEN απαιτεί να πάρει εργολαβία και τις φρεγάτες;Τελικά εκτός από τις απειλές για πτώχευση με απόλυση των εργαζομένων και εκτός από το γεγονός ότι ακόμα δεν έχει παραδόσει τα υ/β γιατί δεν μας λέει η Thyssen πόσες δουλειές έφερε στα ναυπηγεία αυτά τα χρόνια;


Τμήμα ειδήσεων elliniki-stratigiki

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα παρακαλούσαμε να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται .
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόησή σας.